Skip to content

Garantie/Klachten

Garantie/Klachten

Ik geef om onze producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Uitgesloten van garantie zijn producten die beschadigd zijn door eigen toedoen binnen de garantietermijn. Hieronder vallen oa verkeerd wassen (te heet of kleuren door elkaar, denk aan zwart met wit of rood met wit), verkeerd drogen (in de droogkast i.p.v. aan de drooglijn of binnen) of slijtage door veelvuldig (meer als redelijkerwijs verwacht mag worden) of onzorgvuldig gebruik.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik adviseer u om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar joyce@hipeneigenwijs.nl. Indien uw klacht gegrond is kijk ik graag samen met u naar een oplossing. Leidt ons gesprek niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.